Ζωγραφική με το στόμα

img 20150206 115859

Τα παιδιά  δείχνουν καθημερινά τις δεξιότητές τους και ιδιαίτερα τις στιγμές που έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν. Οι μαθητές της τάξης ΣΤ΄2 στο πλαίσιο  της ευέλικτης ζώνης για την διαφορετικότητα, αφού διδάχτηκαν θεωρητικά τις κατηγορίες της αναπηρίας, βίωσαν  στην πράξη το πόσο διαφορετικό είναι να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο μέρος του σώματός σου.Η δραστηριότητα έγινε με την υποστήριξη και ενθάρρυνση της δασκάλας της τάξης κ. Ελένης Δήμου και της δασκάλας του Τμήματος Ένταξης κ. Ελεονώρας Μαρινοπούλου.

Γι? αυτό, τους ζητήθηκε να ζωγραφίσουν οτιδήποτε με κάποιο μέρος του σώματός τους εκτός από τα δάχτυλα των χεριών. Τα περισσότερα παιδιά χρησιμοποίησαν το στόμα. Ενώ άλλα επέλεξαν να ζωγραφίσουν με τον αγκώνα.

img 20150206 115759

Δυσκολεύτηκαν αρκετά, πήραν όμως μία γεύση από τη ζωή κάποιων ανθρώπων που ζουν καθημερινά με αυτό το τρόπο. Μέσα από αυτό αντιλήφθηκαν ότι ακόμη κι αν είσαι διαφορετικός υπάρχει τρόπος να πετύχεις τους στόχους σου με τρία βασικά στοιχεία: θέληση, υπομονή και επιμονή.

img 20150206 115851

Τέλος, τα παιδιά με υπερβολική θέληση να το πετύχουν τα κατάφεραν και δημιούργησαν έργα μεγαλύτερα των προσδοκιών μας. Στη συνέχεια, θα γνωρίσουν και άλλες αναπηρίες γνωστικά και βιωματικά μέσα από διάφορες δραστηριότητες.

Μακροπρόθεσμος στόχος είναι η κατανόηση, η ένταξηκαι τέλος το πιο σημαντικό η αποδοχήτης διαφορετικότητας των ανθρώπων.

 img 20150206 122704

ΔΗΜΟΦΙΛΗ