Η αυλή μας
Η διαμόρφωση της αυλής του σχολείου μας,η συντήρηση και η συνεχής βελτίωσή της, αποτελεί εκπαιδευτικό στόχο για το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου μας. Αξιοποιώντας τα άτυπα περιβάλλοντα μάθησης που προσφέρει ο χώρος και η διαδικασία, αναπτύσσονται συνεργατικές, διαθεματικές δραστηριότητες σχεδιασμένες από τους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον συμβάλλει στην δημιουργία ευκαιριών συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών , γονέων και τοπικών φορέων. Συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στάσεων, στην καλλιέργεια οικολογικής και περιβαλλοντικής συνείδησης, ενώ τροφοδοτεί θετικά την αυτοεκτίμηση της σχολικής μας κοινότητας.
Δείτε τη μεταμόρφωση της αυλής
Βασικοί συντελεστές του εγχειρήματος ήταν τα μέλη του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής χρονιάς 2011-12 αποτελούμενος από τους:
Νίκα Δέσποινα , Διευθύντρια. Σταμέλου Ευαγγελία, υποδιευθύντρια. Σπανογεώργο Αλέξανδρο. Καραγιάννη Βασιλική. Γιαννιό Πανταζή. Χούνδρη Γεώργιο. Δρίτσα Χρυσή. Μαυρόγιαννη Αδαμαντία. Σακούτσιου Μαρία. Λάιου Αναστασία. Πανοπούλου Αναστασία. Γουγούλα Χρήστο. Λαζαρίδου Παρασκευή. Γιαννάτσικου Παναγιώτα. Γκουλιοπούλου Αγγελική. Τσαούση Βασίλη. Λιάκου Αθηνά. Καρατράντου Νικολέτα. Μπαλιάμη Νικόλαο. Στάμο Νικόλαο. Μπαμπουκλή Ιωάννα. Σκρίμπα Ιωάννη. Γεωργολοπούλου Μιχαέλα. Βάντσου Βασιλική. Μπατσακούτσα Ειρήνη. Παπαδημητρακοπούλου Αικατερίνη. Χριστοφίδη Κλεοπάτρα. Παλαιολόγου Αικατερίνη.
Ένα ξεχωριστό και πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην σχολική σύμβουλο κ. Άννα Ζουγανέλη για την υποστήριξη και ιδιαίτερα στη σχολική σύμβουλο προσχολικής εκπαίδευσης τη κ. Ελευθερία Μπασαγιάννη, το πρόγραμμα της οποίας και σε απόλυτη και υποδειγματική συνεργασία εφαρμόσαμε στη σχολική μας αυλή προσφέροντας εναλλακτικές και δημιουργικές μεθόδους διδασκαλίας αφενός και επιχειρώντας αφετέρου να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.
Ευχαριστούμε τέλος τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και όλους τους γονείς των μαθητών για τη μεγάλη υποστήριξη που δείχνουν στο σχολείο συμβάλλοντας με κάθε τρόπο στην επιτυχία των εφαρμοζόμενων προγραμμάτων.
- Προηγούμενο
- Επόμενο >>