Δεν υπάρχουν άρθρα σε αυτήν την κατηγορία. Εάν εμφανίζονται υποκατηγορίες σε αυτήν τη σελίδα, μπορεί να περιέχουν άρθρα.

Υποκατηγορίες

  • Β2

    Τμήμα : Β΄2

    1η Θεματική ενότητα : Ζω καλύτερα –Ευ ζην

    Υποενότητα :Ψυχική και συναισθηματική υγεία – Πρόληψη

    Τίτλος:

    <<Μαθαίνω να αναγνωρίζω και να διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου >>

    Εκπαιδευτικοί :Γκουλιοπούλου Αγγελική, Ακριώτη Παρασκευή (Δασκάλα Εικαστικών)

    ΣΤΟΧΟΙ:

    • Καλλιέργεια της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών της τάξης.

    • Ανάπτυξη του αισθήματος της ενσυναίσθησης ανάμεσα στους μαθητές.

    • Αναγνώριση και έκφραση των συναισθημάτων.

    • Έλεγχος και διαχείριση των συναισθημάτων.

    Εργαστήριο 1ο

    Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση ενός παραμυθιού με θέμα τον θυμό. Ο χαρακτηριστικός του τίτλος ( Θυμώνω ), αποτέλεσε αφόρμηση για συζήτηση μεταξύ των μαθητών .Τα παιδιά μπόρεσαν να κατανοήσουν το συναίσθημα του θυμού ως βασική αιτία της κακής συμπροφοράς σε μία τάξη ή ομάδα και να αναγνωρίσουν την ανάγκη της διαχείρισής του. Στη συνέχεια, οι μαθητές κλήθηκαν να ολοκληρώσουν ένα φύλλο εργασίας με τίτλο: << ο θυμός>. Σε αυτό έπρεπε να καταγράψουν είτε με μορφή κειμένου είτε με μια ζωγραφιά τρία πράγματα που τους προκαλούν θυμό και έπειτα 3 τρόπους με τους οποίους μπορούν να απαλλαγούν από αυτόν.

    Εργαστήριο 2ο

    Στο δεύτερο εργαστήριο προβλήθηκε στους μαθητές ένα μικρό εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τα συναισθήματα. Σε αυτό, οι μαθητές αναγνώρισαν αρχικά τα συναισθήματα που παρουσιάστηκαν και εν συνεχεία πρόσθεσαν και αλλά .Αφού τα κατηγοριοποιήσαμε σε αρνητικά και θετικά , γίναμε για λίγο ζωγράφοι .Στα παιδιά μοιράστηκε μια παλέτα πάνω στην οποία

    απεικονίζονταν τα συναισθήματα. Η αποστολή τους ήταν να αποτυπώσουν κάθε συναίσθημα με ένα διαφορετικό χρώμα .

    Εργαστήριο 3ο

    Σε αυτό το εργαστήριο , οι μαθητές κλήθηκαν να αναπαραστήσουν και να αναγνωρίσουν βιωματικά τα συναισθήματα .Για το λόγο αυτό χρησιμοποιήθηκε το παιχνίδι της παντομίμας και οι καρτέλες των συναισθημάτων. Κάθε παιδί επιλέγοντας τυχαία μια καρτέλα παρουσίαζε κάποιο συναίσθημα στους συμμαθητές του.

    Εργαστήριο 4ο

    Στο τέταρτο εργαστήριο επεξεργαστήκαμε το παιδικό τραγούδι <<Ταξίδι με τα συναισθήματα>>. Οι μαθητές εντόπισαν μέσα στο τραγούδι τα συναισθήματα εκείνα που πρέπει να είναι <<συνταξιδιώτες >>τους στη ζωή , ενώ παράλληλα προσπάθησαν να το αποδώσουν με μια ζωγραφιά .

    Εργαστήριο 5ο

    Στα πλαίσια του μαθήματος των Εικαστικών , οι μαθητές δημιούργησαν ένα ομαδικό κολάζ για τα συναισθήματα.

    Εργαστήριο 6ο

    Στο τελευταίο εργαστήριο οι μαθητές προχώρησαν στη συγγραφή και εικονογράφηση του δικού τους παραμυθιού με τίτλο :<<Παραμονή Πρωτοχρονιάς γεμάτη ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!>>.

    262212146 350425613517151 3460884139189509023 n

     

     

ΔΗΜΟΦΙΛΗ