Σχ. έτος 2015-16
Ένα διαφορετικό πάρτι!!!
Στις βιωματικές ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες , οι τέχνες , το θεατρικό παιχνίδι, τα εικαστικά , η μουσική δίνουν τη δυνατότητα να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας και του άλλους. Συμμετέχοντας με τις αισθήσεις, το σώμα ,το συναίσθημα τα άτομα μπορούν να εκφραστούν πληρέστερα κιινητοποιώντας το κρυμμένο , τις περισσότερες φορές, δημιουργικό δυναμικό τους.
Στο εργαστήρι Μυθοπλασίας και Εικονογράφησης με τη Λίανα Δενεζάκη οι μαθητές της Δευτέρας και της Τρίτης τάξης έφτιαξαν μια ιστορία που μιλά για την διαφορέτικότητα και την αποδοχή του άλλου.
Η σχολική γιορτη του καλοκαιριού
Ένα παραμύθι θα σας πω που μοιάζει διαφορετικό
θα ναι διδακτικό μα και συγκινητικό
μην όμως λυπηθείς
έτοιμος να σαι να αποδεχτείς
ότι διαφορετικό μπροστά σου βρεις!
Σαν ένα μοναδικό παραμύθι η καλοκαιρινή μας γιορτή φέτος ταξίδεψε κοινό , γονείς , μαθητές και εκπαιδευτικούς σε κόσμους διαφορετικούς.
Σε κόσμους που πονούν όταν τους αγγίξεις αλλά αγαλλιάζουν την ψυχή σου όταν τους νιώσεις. Οι ήρωες μας μοναδικοί μας έμαθαν πως είναι να αποδέχεσαι..ν’ αγαπάς… να μαθαίνεις .. Να μπαίνεις στη θέση ενός μοναδικού και τόσο διαφορετικού ,μέσα στην απλότητα του, ατόμου.
Ο Αυτισμός η Νοητική υστέρηση, η έλλειψη όρασης , η διαφορετική εξωτερική εμφάνιση , η ξεχωριστή προσωπικότητα μας έκαναν ανέκαθεν να αγαπάμε αυτό που είμαστε.
Οι μικροί μας μαθητές έχοντας ως όπλο τους την ενσυναίσθηση, μας έδωσαν ένα μάθημα ζωής για τη διαφορετικότητα παρέα μ’ ένα βιβλίο.
Η συγκίνηση δεν έλλειπε σ ‘ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης και κορυφώθηκε με τον αποχαιρετισμό της ΣΤ’ τάξης.
Να ευχηθούμε ολόψυχα καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι σ’ όλους σας, έχοντας ως γνώμονα στην καρδιά μας την βοήθεια, την αποδοχή , την κατανόηση κάθε διαφορετικού άλλωστε δεν μ άρεσε ποτέ ένα κόσμος γεμάτος με πανομοιότυπους ανθρώπους !
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία»
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία» : 2016-02-24 Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 Πράξεις: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία» Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 ως υποψήφιες για ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020 με τίτλο «Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία – Τάξεις Υποδοχής» Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 & 9 Οι Πράξεις αποσκοπούν στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Κεντρικός πυλώνας των Πράξεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες – ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης. Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις: ΔΡΑΣΗ 1: Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης ΕΚΟ με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70 Η δράση αφορά στον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (όπως ρομά) με εκπαιδευτικούς που δύνανται να υποστηρίξουν την υποδοχή και ένταξη των μικρών μαθητών στο ελληνικό σχολείο (οριζόντια παρέμβαση σε δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών). Στόχος είναι η επίτευξη πιο αποτελεσματικής, συμμετοχικής και ενεργητικής ένταξης και προσαρμογής των μαθητών αυτών (αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ρομά) στο εκπαιδευτικό σύστημα και η αποφυγή της απομόνωσης και της περιθωριοποίησής τους. ΔΡΑΣΗ 2: «Ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας» Η δράση αυτή περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την προβολή του αντικειμένου του έργου αλλά και για την προβολή των Πράξεων, ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο